so bad I'm gonna scream

Sitter och pluggar in i det sista innan jag ska hem till min moster och kusiner för att fira lite födelsedagar. Åt precis en så himla god middag som pappa gjorde, så det får nog inte bli några god saker för mig eftersom att jag åt så mkt(a) ett litet minus är att jag stinker vitlök i hela käften! hahah

Är så otroligt skoltrött så jag inte vet vart jag ska ta vägen! Fy bubblan. Har ialla fall kommit igång lite med produktionerna nu, vilket känns skönt att man har brytit den första isen men det känns oxå som om vi kommer få ett hejdudrande jobb framöver, men de ska bli kul!


kännde att jag behövde lägga upp en liten rolig bild på två väldigt söta tjejer i min klass :D Här va vi på väg till Romme förra året och nu är det bara en vecka kvar tills vi ska dit igen längtar!

Peac out! och ja.. jag ska försöka bli bättre på att uppdatera, men som vanligt är det mkt stress som hindrar mig..
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0