Lov

Ja bloggen här har verkligen inte blivit prioriterad! Har som sagt haft produktions föreställningar och rep dom senaste veckorna och har då inte haft tid att sätta mig ner och skriva.
Men nu är det över och ist välkomnar jag sportlovet! naaaajs ! Har dock ganska mkt att göra men de ska bli rikitgt skönt ändå.

Appropå föreställningarna så hoppas jag att folk lägger upp lite bilder eftersom att jag själv inte tog några så blir det till att sno lite från andra för att kunna lägga upp i bloggen (a) måste och ge väldigt mkt beröm till våran grupp som lyckades hålla sams under hela produktions veckorna, plus att vi gjorde ett så jävla grymt jobb med dansen! Har allt filmat och det ser riktigt bra ut! weeej :D
Sleeping Reality gänget

Fanny Svensson

Maria Andersson

Amanda Åkesson

Jozephine Grönqvist

Nej nu är jag helt slut, dags att lägga sig, så jag orkar umgås med några väldigt sköna brudar hemma hos Sanna imorgon;)
puss och godnatt /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0