25/2-10

Nu börjar det bli riktig blogg-torka här! är jätte ledsen för de men det har helt enkelt hänt så mkt den senaste tiden så har inte hunnit sätta på datan ens :/ kommer förmodligen inte bli så mkt den här veckan häller eftersom att vi har produktions veckor nu och slutar inte förns 5 varje dag.
Men det är så himla KUL! kämpigt men de klarar vi! de bästa är att vi inte har teori lektioner nu på 3 veckor om man räknar med sportlovet som kommer dirket efter dom här veckorna :D weej!

Igår var det alla♥dag, inte roligt när man inte har någon speciell att fira med:/ blev att jag träffade jennifer först och så fick jag en kladdkaka av henne ,hjärtegullet! Efter de åkte jag till Sanna och spenderade resten av kvällen hos henne, kärlek till dig syster som är så dum och köper present till mig!

I Fredags var nästan hela skolan i romme vilket var underbart! vädret kunde inte ha varit bättre, lovely!
här kommer ett par bilder från dagen. ( tagna från fannys blogg och Lisas bilder )






Josef, Hanna, jag, Lisa, Ia och Fanny :D

Nu ska jag lägga mig och kolla på tv, behöver vila inför nya tag imorn!

Love / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0