Julhandlat

Idag har jag varit i farsta centrum med Emel och shoppat lite inför julen :) Är faktiskt klar med alla mina julklappar vilket känns riktigt skönt! Blev lite saker till mig själv oxå - allt på rean!

Mina älsklingar! Har letat efter ett par liknande skor men har inte haft någon tur och så råkade vi gå förbi Dinsko och då såg jag dom här snygga skorna!!! Är så glad :D och dom va på rean ! 149 kr!!!!!! Det kallar jag ett riktigt KAP! :D :D

En mysig stickad tröja från Gina Tricot för 124 kr !

Ett bälte från Vila för 10 kr !

OCH glömt inte att jag fyndade riktigt bra vad gäller julklappar( men kan ju inte visa det här i bloggen) Detta gjorde verkligen min dag kan inte vara gladare!! :D Om en liten stund ska jag även träffa min Sanna :) Juste.. redan tredje advent också, tiden bara springer förbi :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0