Igår, Idag

Efter att jag och Sofie igår hade tittat på teaterföreställningen i vår skolan kom några tjejer från klassen över för att titta på våra produktioner. Mamma hade spelat in både från i våras och från den nu i höstas, som vi då kollade på med massa gott o äta. Efter filmen hade vi väldigt roligt med att spela in lite egna filmer :P tyvärr är det från filmkameran så kan inte lägga upp det i bloggen haha hade vart riktigt kul asså ;)




Idag har jag gått runt i gamla stan med mamma, syster, moster sara och mina två små kusiner. Riktigt mysigt var det. Vi fikade åt brändla mandlar och tittade på julskyltningen, lite julstämning fick man helt enkelt :)

Ikväll blir det kanske utgång med ett par kompisar, annars vet jag inte vad kvällen har att erbjuda !

(bild tagen av mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0