Varför finns det inget att göra??

De gick jätte bra idag med håret, måste säga att jag är sjukt imponerad av Jessica. Hon är ju hur duktig som helst! Uppsättningen blev så fin så, vi har tagit bilder men kan inte lägga upp några då hon inte har lagt in dom på datan än :P

Efter en timmes "jobb" i skolan gick vi och käkade tillsammans och sen åkte vi hem till mig och kollade på gamla filmer. Asså vi höll på att dö av garv, fy saaaatan va roligt de är att titta på filmer när man är liten. Speciellt med mig och Jessica på, asså vi va ju störda! hahahahha. Sen gick vi en prommenad förbi Patricia.

Ville verkligen hitta på nått ikv, orkar inte sitta hemma har för mycket spring i benen. Men som alltid finns det inget att göra, jag blir gaaaaaaalen! Får se om det händer nått eller om det blir en hemmakväll med syrran och hennes kompis. Om det finns någon som sitter hemma och känner desamma som mig, så hör av er ! ;) puss tills vidare!


Skolavslutning i ettan med sötos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh sötnos! Vi kör samma sak nästa skolavslutning =)<33

2010-04-02 @ 21:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0