Trött som jag vet inte vad

Idag har det varit en total shiiit dag asså! blää på allting säger jag bara. Började med balett som gick åt skogen och det är terminsredovisning nästa vecka och jag står på första raden och kan inte stegen ordentligt! Hade sen redovisning på danshistorian som oxå gick åt pipan, pratade för fort för att jag blev nervös plus att jag bara svamlade ihop alla meningar mot slutet, folk kan inte ha fattat vad jag sa.. Hade ett lång samtal med BÄSTA Sofie som ledde till tårar.. Har varit sjukt trött så somnade på näst sista lektionen..och den efter typ..Asså vill bara dö!

En sak som jag har gjort bra idag är att jag har gjort klart min dans till barnen, weej! något positivt av dagen ialla fall. Nu blir det duschen och sen sängen, men skulle egentligen behövt plugga lite eftersom att vi har prov imorn..men de blir nog inte av..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0