Torsdag

Äntligen är historia provet över! (om man inte får göra omprov, gick ju inte sådär jätte bra...)
Anyway så håller jag på med min egna dans lektion just nu. Har tappat lite inspiration eftersom att jag har hållt på så länge nu, men de måste bli klart till imorn, helst! Sara, "ledaren" ska komma och titta på lektionen och de gör alltid att man får lite press på sig. Hade ju helst velat bara köra dansen men hon kommer ju och tittar hur jag lägger upp mina lektioner så då måste hon få se lite teknik oxå vilket jag inte har tiiid med att göra! aja får se hur det går.

På kvällen blir det middag med bästavän ♥

Lite bilder på kläder från London:

Den rosa toppen

Den vita toppen (som faktiskt är en boddy)

Nu är det daaaaaaaans som gäller. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0