Söndagen innan skolan börjar..

Nu är de alltså sista dagen på lovet! jag fattar inte vart tiden har tagit vägen, den här veckan har gått så himlans snabbt. Vill inte att lovet ska vara slut än..:(

Gårdagen blev i alla fall lyckad. Tove och jag hade det roligt hemma hos mig innan vi åkte till Emma. Där va det en bunt brudar när vi kom, eftersom resten av killarna satt hemma och kollade på "den viktiga" fotbollsmatchen..höhö är jag den ända som verkligen inte bryr mig om fotboll?
Tove och jag kom hem runt 2 och då låg vi och pratade en stund och käkade gooodis, innan vi somnade. När vi sen vaknade på morgonen så hade Tove sagt att hon skulle träna och jag skulle plugga..ehh de blev inte riktigt så va..tittade på Aladdin ist eftersom att hon inte hade sett den och de är ju en Disney film som man faktiskt måste ha sett!

Toves outfit inför kvällen

och de här hade jag på mig, hehe ursäkta bilden men orkade inte vara seriös när vi tog kort:P

you and me baby!

Nej nu måste jag faktiskt plugga, jobbigt som de är men men de hjälps inte. puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0