onsdagkväll

Då var första dagen med terminsredovisning avklarad! känns skönt att det bara är en dag till, men fyfan va DÅLIGT det gick! har nog aldrig varit så här oförberedd eller otaggad till en dansföreställning. hoppas att det känns bättre imorn annars vet jag inte hur jag ska klara av dagen..MEN vi har en halvtimme sovmorgon imorn, wohoo..haha och på fredag slutar vi innan lunch, de e najs!

Nu ska jag ramla in i sängen och försöka läsa lite i svenska boken, får se hur bra de går..innan jag kanske somnar..höhö PUSS!

På fredag är det valborg, är super taggad! de kommer bli naaajs!


Kommentarer
Postat av: Anna

LÄGG AV HANIFE!! Du var skitduktig!

2010-04-29 @ 14:05:31
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0