nyklippt

Började dagen med att övningsköra hem Sanna, haha låter så skumt men måste ju köra så mycket som möjligt om jag ska kunna ta mitt kort tills jag är 18 !
Efter de gick vi hem till mormor och morfar och så klippte jag mig :) det är ingen stor förändring men tog bort allt de slitna och så piffade hon till de lite, känns riktigt härligt nu!
Fick känna på att vara liten igen också, haha passade nämnligen min lilla kusin på 1 och ett halv år. Vi lekte i lekstuga, gungade, och åkte ruchelkana (ingen aning om stavning).

För en gång skull så hade jag med mig kameran:D så ni kan få se bilder både på klippningen och lekandet:

Ny frissad, men som ni ser inte så jätte stor skillnad men jag e nöjd!

bakifrån

i lekstugan


och så skulle vi "sova"

sötaste ungen som finns!

Så här har min dag sett ut hittills, får se vad som händer härnäst!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0