Michaaa 19 år!

Ett STORT grattis till min fina vän michelle som blir 19 idag. Dagen till ära möttes jag och Sanna tidigare för att köpa lite gått till henne och sätta upp lite bilder på henne i skolan. Micha blev så glad när vi kom sjungande till henne med två feta muffins med 19 ljus i och packetet från sanna:)


present öppning

knäppa, men underbara människor

mums säger jag bara!

Hoppas du fick en bra dag, Grattis igen underbara Michelle!

Efter skolan åkte jag och Angelica till dansmuseet, som äntligen hörde av sig.. Vi fick väl lite information men hade hoppats att det skulle vara lite mer, men men man ska vara glad för de lilla vi fick! Sen skulle vi köpa mjukglass men det va så kallt och vi hittade inte nått bra ställe så det blev donken..hahah bra i alla lägen! Där fastnade vi bland en massa prat så glömde helt bort tiden.
När jag väl kom hem fick jag nått plugg ryck så jag satte mig ner och pluggade helt enkelt. Tänk om man fick sånna infall lite oftare:P

Tänkte slänga in dagen outfit innan jag hoppar in i duschen:


älskar ryggen! (kan ju kanske nämna att de e Emels linne oxå..) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0