meeeen guuuuuuuud

Ska verkligen slå ner ungen sanna som har gått runt HELA dagen idag och sagt "men guuuud" det har printats in i min hjärna asså! Blev jätte trött i örat efter att ha pratat med henne i tel i en timma, snacka om att mer än hälften av orden jag hörde va de. Men kommer alltid att tycka om den bruden ändå, även om hon kommer med sånna jobbiga ord :) de går liksom inte att inte gilla henne<3

Idag har jag suttit med historian, blää vad dåligt det går..Imorgon blir det samma sak och på onsdag, kommer ju vara helt slut. Är till och med så duktig att jag skippar sovmorgonen imorn för att plugga med Angelica till danshistoria som oxå måste göras..Fy nu kommer allt i en klump igen.

syster och jag på påskafton

nu måste jag sova om jag ska orka upp imorn..puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0