Lördagsmys

Gårdagen blev jätte mysig tillsammans med min favorit tjej! De började med att vi åt middag på mongoliska och sen åkte vi hem till mig, eller vi snarare rullade fram asså vi va så himla mätta! haha men gott va det allt!

Imorse planerade vi typ hela sommaren också, fyfan va grym den kommer att bli alltså! Planerna ser ut så här hittills:

♥Åka utomlands
♥Fylla 18!
♥Tatuera oss
♥Ha 18-års partaj!

visst låter det som en kanon sommar:D åh längtar mer än någonsin!

Nu måste jag lägga på ett kol eftersom att jag ska hem till Angelicas nya lägenhet. Vi ska käka tillsammans och sen ha det mysipysigt! Den här helgens tema är definitivt MYS! Ha en trevlig lördag, puss!

Ett spontant inköp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0