Hemma igen!

Runt 11 igår kom jag hem till ett regnigt Stockholm igen. Jag har haft det så himla bra, så det knappt går att beskiva! Vi har hunnit göra i princip allt man kan göra i London, gått på Madame Tussauds, sett Thriller musikalen som va gaaaalet bra! nog de bästa på hela resan :D Shoppat har vi såklart oxå gjort och ätit på massa goda ställen. Sen har vi sett så himla mycket också. Vi va även inne på Harrods, herregud säger jag bara! Va sjukt dyra saker det finns där inne. Hade inte råd med något men kan säga att jag har varit på toaletten i världens dyraste affär :P hahha
Något som vi dock inte gjorde va att åka london eye, men de behövdes inte eftersom att vi bodde på ett hotell med 27 våningar (vi bodde på 16:de ) så kännde att de liksom inte behövdes då vi hade bättre utsikt ;)

Sällskapet gjorde hela resan också, tror inte jag har skrattat och haft så kul på 4 dagar! Detta är definitivt något som vi kommer att göra om:)

Just nu sitter Tove i mitt rum och fixar håret eftersom att vi ska iväg ikväll. De ska bli kul :)

Nu kan ni få njuta lite av bilder från London medans jag ska fixa mig !


Emel, jag och mamma

Nala och mamma på en av bussarna


kvällsprommenad

allihopa

love of my life

king of pop!

piccadilly circus

Big ben

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh! Ja vill också till London!!

2010-04-10 @ 22:25:59
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0