en trött hanife

Är superduper trött så jag fattar egentligen inte varför jag sitter här, kände väl att jag va tvungen att skriva lite i bloggen eftersom att det inte blir så ofta längre. Sista terminsredovisningen i dag och det känns rikigt skönt att den är över, är så trött, har ont i hela kroppen och till råga på allt så börjar vi som vanligt imorn?! vilket är kl. halv 9, asså hur kan man göra nått sånt när vi har fått stanna i skolan till 8 typ nu två dar i rad, nej det är inte okej asså!

Sen ska man ju orka ha kul imorn på kvällen oxå, höhö kommer vara helt slut men de är bara att tagga om alltså, de blir nog inte så svårt :D
nej nu ska jag verkligen lägga mig, vi hörs! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0