Bye Bye Sweden!

Det ska bli så otroligt skönt att komma härifrån! Ni anar verkligen inte hur mycket jag vill bort från Sverige, och imorgon kl 11 sitter jag på planet, awsome! Jag blir bara galen på vädret här när jag kollar ut, VARFÖR SNÖ!? det är ju helt sjukt att det inte slutar, jag menar det e ju april :O

Hade tänkt att jag skulle rensa min garderob nu när det förhoppningsvis kommer till en massa nya kläder ;) hehehe, åh de ska bli så underbart! Har precis tittar klart på New Moon med Emelie och Emel, den är ju helt gaaaalen bra!

Resten av dagen blir väl till att packa och bara ta det lugnt, har inget planerat om man säger så får ta det som de kommer helt enkelt :)

När ska sommaren komma?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0