är 10 sekunder ifrån att somna..

hur klantig får man vara på en skala mellan 1-10, jag ligger nog på den högsta nivån man kan komma på. vi hade ju som sagt terminsredovisning igår vilket tar väldigt mkt på krafterna. jag är total död kan knappt skriva på datan orkar liksom inte lyfta fingraran. MEN tror ni inte att jag är duktig och kommer till skolan ialla fall bara för att jag ska jobba på den jobbiga naturen..jo det gör jag men har självklart glömt alla mina grejer hemma och så får jag veta att man kunde jobba hemma utan att få frånvaro! Snacka om jag är arg nu orkar inte alltså vill bara SOVA!!!!

Sen ska vi ha jazz, va ska vi göra där liksom? finns ingen nytt att jobba på vill som sagt bara sova så jag kan vila upp mig inför ikv och min dans som jag ska ha ikväll. nej nu får det vara nog ska gå och lägga mig lite i soffan faktiskt innan jazzen börjar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0