V. 38

Den har veckan har det bara hänt roliga saker. Det började med att jag var på läger med ettorna tsm med tvåor och treor. Och det var MEGA kuul! Det vart så lyckat! De som var de roliga var att allt var ombytta roller, förra året fick man själv göra alla aktiviteter och så, men nu var det vi som fick bestämma vad dom skulle göra och det visade sig vara ännu roligare! Runt kl. 10 gick vi ut och hade spökvandring för dom, och jag kan ju bara säga att jag va räddare än ettorna! Vi hade gjort det så bra, Philip hade tagit med sig massa rekvisita så effekterna var super bra och Tove va nog de läskigaste "spöket". Hon hade ett vitt nattlinne och sen sitt hår framför ansiktet och hon kom barfota utkrypande ur buskarna, det va såå äckligt! Men om man ser på de hela alltet så vart det ett super lyckat läger, och alla ettor e så himla gulliga! :)


Ligger och solar på fotbollsplanen efter lunchen. Alla låg i en stor hög :P

   



Några av oss ledare :) Fredric, Viktor, Josef, Jag, Tove och Philip.

Detta va lite om lägret och jag e så glad över att jag fick följa med! :D



Igår var jag och gjorde min smink kurs på Make up Store. Det är alltid lika kul att bli sminkad och få en massa tips om hur man kan förbättra sin sminkning. Och de bästa är ju att man får välja produkter för den summan man har betalat sminkningen för. Så underbart!
Så här blev resultatet:
 

 

















Det här var då det jag fick med mig hem , ett mineralpuder en täckande kräm och en hudsalva som man har som underlag till sminkningen.

Det här blev resultatet av hur jag såg ut i lördags kväll då det var utgång som gällde! :D

Nej nu är det hög tid att jag börjar med pluggandet, hörs vidare! puss / H.I


Kommentarer
Postat av: Emelie<33

du är super fin gumman<33

2009-09-20 @ 16:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0