Söndag

Sitter nu här i mitt ny städade rum. Känns jätte skönt att jag fick ändan ur vädret och gjorde det tillslut, och det blev ju så fint.
Jaa va har jag annars gjort denna söndag..JO! fikat med mamma och min moster Jenny, det va jätte trevligt för dom satt och berättade lite från deras ungdom och det va så roligt och lyssna! få höra lite va dom gjorde när dom va unga och så vidare haha;)

Sen ÄNTLIGEN bokade mamma biljetter till High School Musical på Göta Lejon! ska bli så roligt eftersom att jag bara älskar dom filmerna! Vet att det kanske låter lite töntigt men kan faktiskt inte hjälpa de och man dör inte av att vara lite barnslig ibland :D Så den 7 november åker vi in och tittar på musikalen tillsammans med min andra moster Sara och hennes ena son, lääängtar!!

  


 
Juste glömde säga att jag köpte den här spegeln på IKEA idag, har sen länge nu velat ha en helfigur spegel i mitt rum satt jag slipper springa in till syrran hela tiden. Så nu väntar jag på att pappa ska komma hem satt vi kan sätta upp den, hade gärna velat att den kom upp idag men får se hur det blir med de..

Ska äta lite nu innan jag ska iväg på dansen! see you later alligatooor! / H.I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0