taggad

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det packning som gäller, ska ju med på ettornas läger imorgon satt måste vara 07.15 vid Stuvsta station, OMG tiiidigt säger jag bara! Fast det kommer bli fett kul, vi ledare( tvåor och treor ) kommer också att gör något kul för dom, har inte riktigt bestämt vad men har hört rykten om spökvandring..höhö!  ÅH jag e så taggad hoppas att det blir lika lyckat som vårt läger i ettan!



Sofie, jag, Emma och Lydia från campinglägret.

Har fortfarnade inte fått några bilder från lägret skickat till mig satt kan tyvärr inte lägga upp några :/
Ha en trevlig kväll! / H.I

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: hihi så lite så, fyller man år så gör man! :D<3

2009-09-16 @ 21:51:29
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Gamelfaster Tina

Lycka till!

2009-09-19 @ 17:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0