Skolfoto imorgon

Japp imorgon har jag skolfotografering och vi har bestämt att vi ska ha pyjamas tema( som de flesta tydlingen ska ha ) ialf så tänkte jag ha lila silkes byxor med fjärilar på och en vit t-shirt. Och inte glömma mina mysiga tofflor! haha det kommer nog kännas lite skumt att gå runt med pyjamas i skolan men nån gång kan ju alltid bli den första :)

Måste också bestämma mig va jag ska göra i helgen, det har kommit ganska många olika alternativ just nu och jah kan inte bestämma mig, tänkt om man kunde vara på ställen samtidigt? de hade varit najs!

Haha skulle man inte kunna ha bananer i pyjamas tema?? För de tror jag inte att någon annan har tänkt på :P

Nej ska försöka göra lite på engelskan nu och hoppas att mamma blir klar snart med mitt hår, sitter inte så bekvämt.. puss/H.I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0