rom delas i två...bla bla bla

Vet ni vad jag hatar just nu? jo att behöva PLUGGA! helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig i min säng och kolla på idol i lugn och ro och sen efter de kanske sätta på en bra film eller nått. men nej de kan jag inte göra för att jag måste minsann läsa om romarriket och hela baletten. Eller jag behöver ju inte om jag inte vill men jag är en sån person som inte bara kan skita i om jag har prov eller läxor eller nått som rör skolan överhuvudtaget.
Så nu borde jag absolut inte sitta här mer för då kommer det bara bli att jag läser på alla andras bloggar och kollar runt i facebook..ja ni ser ju att jag fasnar INTE BRA! så nej nu måste jag gå!



Åh här vill jag så bara vara just nu!

/H.I

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv; TACK GUMMAN!!! DU ÄR SNYGG! jag gillar dem också(aa) <3333

2009-09-24 @ 01:57:25
URL: http://miiikaelas.blogg.se/
Postat av: baba

sitter o kollar på din blogg. kul va? go nattis da...

2009-09-26 @ 00:11:00
Postat av: hanife

svar: jätte kul va baba! :D

2009-09-27 @ 12:11:20
URL: http://hanifeilhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0