planera!

just nu sitter jag och Sofie och planerar vad vi ska ha med oss till våran övernattning på tisdag. jag vet inte om jag  har nämnt det men vi ska då åka och tälta på tisdag med övernattning! vi har precis övat på att sätta upp tältet och jag säger bara de att ni har inte sätt en bättre uppsättning än våran! Det kommer bli ett fett stort pary-tält!



början till vårt pary-tält



jag i tältet



Sofie var riltigt duktig på det här!



FÄRDIGT!



vi i tältet



ja vi slet så hårt så att vi deckade i tältet..

nej nu måste tältet ner igen.. känns lite jobbigt att vi har kämpat för att få upp det nu och sen måste vi ta ner det igen. jag och sofie tycker att man borde uppfinna uppblåstbara tält satt man inte behöver bli så besvärligt!
C YA! / H.I


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Vad söt du är gumman. tack så jätte mycket!!!



Saknar dig också!! Vi ses imorgon babe :D:D<3333

2009-09-06 @ 18:41:23
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0