ont i kroppen

 Idag har jag varit såå himla trött, trots att jag gick och la mig rätt hyfstat igår så gick jag endå som en zombie i skolan. Innan dans träningen så somnade jag nästan i Sannas knä, hon hade en jätte mysig halsduk som liksom vart som en super skön sovkudde. Men skulle inte ha gjort de för sen var jag så seg på dansen! Piggnade på lite mer allt eftersom lektionen gick men de var bara för att vi körde hinderbana och man blev helt slut efter, svetten bara rann! Äckligt men så e det att vara danare. Så nu har jag ont i hela kroppen!

Efter skolan följde Emma och Sanna med mig hem och de vi gjorde va att SOVA! Skulle ha lite mysigt och kolla film, men ingen orkade välja en satt vi satte på Tv:n och åt popcorn. Sen somnade alla i sängen efter typ en kvart..
När dom sen hade gått somnade jag i soffan igen innan jag gick och duscha. Men nu är jag vaken men ska lägga mig nog och kolla om de finns nått roligt på TV:n, om jag inte hinner somna...


Godnatt och sov sött! /H.I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0