min helg

lite uppdatering om vad som hände i helgen kanske:

I fredags hade jag först min danslektion. Emma kom förbi och överraskade mig i slutet av lektionen oxå. Sen åkte jag, Emma och Sanna till min lägenhet där vi kollade film och snackade en massa!

Lite flummigt blev det också...

Sen då på lärdagen åkte vi alla tre hem till Emma för att hjälpa henne att göra sig iårdning till kvällen då hon skulle fira 2 år med sin pojkvän. Och det finns ju inge roligare än att hjälpa sin bästis inför något sånt! jag och sanna satte på henne ögonbindel och klädde på henne kläder som  vi hade valt ut, och det vart såå fint. sen åkte vi hem till mig för att fixa håret och makeup. 
detta blev resultatet:



Så vacker hon blev!

När Emma sedan åkte i väg på sin middag så åt jag och Sanna sushi, mums! sen var vi duktiga och cyklade till min moster som bor i balingsnäs för att låna Titanic, vi kollade tyvärr inte klart på den eftersom båda somnade..haha ja det här va min helg hoppas eran var lika bra som min!

/ H.I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0