Lyckad helg!

Jaha detta blev ännu en lyckad helg får man säga! Hade det super trevligt hemma hos Emelie igår, då vi firade att hon har fyllt år :D


Detta bev vad jag hade på mig under kvällen. jeans västen är ny köpt från H&M + att jag köpte ett par ursnygga stövlar också. Har inte hunnit tagit nån bild på dom men de kommer :)


när vi kom till Emelie blev vi bjudna på en liten välkomst drink med nötter och salta pinnar till, mums!

Till middag blev det kött och klyftpotatid och en underbart god sallad! Efter de blev det tårta och sång :) Sen så kom det lite fler folk och vi dansade, pratade och hade jätte trevligt hela kvällen lång.

Idag blir det till att ägna HELA söndagen till att plugga, ligger redan lite efter för att jag sitter här och bloggar satt nu blir det att sätta fart. Ha en trevlig söndag! puss o hej leverpastej
/H.I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0