läägret!

Jag hade så jävla roligt på vårt läger igår! ska erkänna att jag var vääldigt skeptisk till att åka, för tält är inte riktigt min grej. men de visade sig bli hur mysigt som helst, ångrar inte en sekund att jag inte följde med!
Vi paddlade kajak, satt och pratade en massa, lagade mat och grillade ! Jag sov då i samma tält som Sofie, men vi hade satt ihop de med Emma och Lydias tält oxå satt de blev som att vi som sov i samma.
juuste vi tog ett nattdopp i havet också, asså kroppen domnade bort så fort man nuddade vattnet, men jag gjorde det! sen när man kom upp va de faktiskt inte så speciellt kallt , vi gick och satte oss uppe på berget där Tove, Ia, David och Viktor hade sitt vindskydd och där grillade vi vid en öppen eld, hur mysigt som helst!

ledsen att jag inte har några bilder, hade faktiskt med mig kamera, men de hade alla andra också satt jag lät dom fota istället  och så får dom skicka alla bilder till mig sen, satt ta det lugt det kommer garanterat bilder!

nej nu ska jag ta en liten powernap, kan ju inte direkt påstå att jag sov så där jätte mkt eller skönt i natt..

/H.I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0