Kaffe, kakor och kisspaus!

Nu har jag, Emma och Sofie varit super duktiga! Vi har nämnligen pluggat ända sen vi kom hem från skolan, vilket var kl.4 så bra av oss där! Vi hade iofs en kaffe, fika och kisspaus men de var vi värda!

 
Sofie ger Emma lite energi till att    Efter några koppar kaffe blev vi allt piggare
plugga.


De blev lite för mycket för Sofie


Tillslut blev det lite för mycket plugg för oss alla!

Tack också tjejer för att ni finns för mig när det händer saker som man inte riktigt är säker på själv och verkligen behöver prata med andra om, ni vet vad jag menar! ♥

Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar gå till skolan imorgon :) puss och godnatt! / H.I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0