hejhopp!

Idag har varit en flummig och trött dag. Torsdagar är verkligen så jobbiga, fattar inte hur man ska orka med den dagen i ett år, förhoppningsvis vänjer man sig.

vill ni förresten veta vad jag ska göra på Tisdag? ÅKA OCH TÄLTA! vi ska på läger med alla tvåor i min skola. men seriöst kunde dom inte ha valt något roligare än att tälta mitt ute i ingestans? vi ska då övernatta i skogen, utan vatten eller toalett.. varför säger jag bara? kommer så väl ihåg lägret i ettan som blev såå lyckat, men vet inte hur de här kommer att bli får väl se, men man ska inte säga för mycket innan man har upplevt de själv.

Nu kallar duschen innan jag ska sova, är så sjukt trött! peace out / H.I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0