måndag

Plugg, plugg plugg... de är allt jag säger

Varför är det så att lärarna alltid ska komma med prov och inlämningar samtidigt? varför kan dom inte sprida ut sakerna satt man slipper bli super stressad och absolut inte få nån fritid alls!? Som idag tillexempel va det plugg som gällde dirket när jag kom hem, och denna gång blev det kulturhistoria som vi har prov i på torsdag. Självklart ska vi ha ett natur B prov på fredag också, stress säger jag bara!

Såg på bilder nyss från helgen och just nu vill jag bara vara där. Ha kul och inte tänka på skolarbeten för en gångskull.
Ja ni kan ju få njuta lite av några bilder från helgen hemma hos emelie :)

 




 


Så de va lite bilder från helgen, då man inte tänkte så mkt på plugg..

hih nej nu e det sängen som kallar så man orkar med en ny dag i skolan :)
Dagens citat av Kim, efter 150års betänketid : " jag är så jävla cool " haha nej godnattis på er alla! / H.I

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0