2 dagar innan proov!

Ni kommer tycka att jag är stör i huvudet men så kan de va ibland.. Idag var jag nämnligen kvar i skolan i 5 timmar efter att vi hade slutat och vi slutade tjugo över två och jag va inte hemma förren halv 8! haha ja vi bestämde oss helt enkelt att stanna kvar och plugga lite innan vårt prov på torsdag. Medans vi pluggade tyckte sanna att vi alla skulle stanna kvar och käka tsm i skolan, och att hon då skulle bjuda oss ALLA på mat?! vilket hon oxå gjorde, hon är ju en sån underbar människa den tjejen !  


Här sitter vi några tjejer från klassen och har en middags paus från pluggandet i skooolan, och donken blev det ju såklart!
(från vänster: Sanna,jennifer,Emma och Jozephine)

Så tack sanna hjärtat för maten! nu ska jag läsa lite på några bloggar innan jag tänkte läsa ur historia boken som en "godnatt saga" så kanske lite mer av de vi pluggade idag fasnar.. Godnatt på er !


Jaa så här kul kan man ha om man heter Emma, Sofie, Hanife och väntar på tåget hem :)

/H.I

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0