vilken lättad

Har blivit av med ännu ett prov idag och det känns alltid lika skönt att gå ut från ett klassrum när man har skrivit prov, för då är det liksom över och man behöver inte tänka mer på det. Om det inte gick åt helvete förstås då men det tror jag inte, tror på ett G ialf.
Fick veta att jag börjar 10 imorgon, och då tänker ni säker gud va skönt, men de tycker faktiskt inte jag. Eller alltså det är alltid skönt med sovmornar men inte när man inte har haft en kursen på typ en månad! Asså hur ska hon kunna sätta betyg på oss? jaja får väl njuta lite av att jag inte behöver gå upp såå väldans tidigt imorn :)


Hahaha bjuder på dagens bild , tycker den e så klockren med våra blickar! Bilden är från terminsredovisningen.

Nu blir det att korra till dansen imorgon för min del, den måste bli klar!  

kääärlek / H.I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0