snart jul

Idag fick jag värsta julkänslan när jag gick inne i stan med Sanna. Vi va och såg på cullberg baletten på dansen hus idag med klassen och efter de gick vi och kollade en snabbis i affärer. Dom har ju gjort så fint med jul belysning och allt nu, satt jag längtar verkligen till julen!

Imorgon är det avstämmning dans i skolan, vilket betyder att vi ska ha balett,jazz och modernt under samma pass och att alla lärare ska titta på oss och ge lite feadback till oss.


Söta Sanna

Ho ho ho, vi träffade tomten inne på butrix :)


Titta va fint dom har gjort

Den här veckan är egentligen den vecka som vi inte har så mkt skolarbete, men ändå så har jag varit mest stressad. Har ingen aning varför, kan vara för att det snart är uppvisning med min fritids dans eller att det snart är lov och det fortfarande är mkt som ska hinnas bli gjort, varför måste tiden bara svischa förbi?

/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0