läggdags

Imorse vaknade jag upp hemma hos min underbara kusin Jessica, och de första vi gjorde var att äta va sjukt hungrig! Sen kollade vi faktiskt på "mysteriet på greveholm" va jätte mysigt att bara ta det väldigt lugnt eftersom att det blev en aning sent igår.

Kom hem från dansen för en stund sen satt har duschat och ska packa väskan inför imorn.
OCH JUSTE... hahaha när jag kom hem från dansen så visade min syrra en film för mig som jag och Jessica hade spelat in för massa år sen, tror det va från 5:an 6:an där nånstans. Asså jag höll på att dö av garv, vi trodde verkligen att vi va nått och så man såg ut, nej det va de roligaste jag har sätt på länge ! hahah absolut dagens höjdpunkt :D



Lite bilder från igår :)

/H.I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0