hej gott folk!

Idag har det varit en bra dag igen, skönt med sånna dagar ! Provet är avklarat och det finns inte så jätte mycket på läxschemat, andledningen till att jag kanske inte har varit så aktiv här på bloggen. För jag känner mig själv och om jag sätter på datan medan jag pluggar så blir det inte så mycket gjort..
Jaa men nu kände jag att det va dax att sätta på den :)
Sitter just nu och hjälper syrran med ett matte prov, varför kan vi inte byta mattebok?! Så mkt lättare saker dom håller på med.


Haha jag och syster från igår, hade inget bättre för oss..

Ja! imorgon är det fredag,vilket betyder helg snaart! :D och vad för roligt händer i helgen då? joo...JAG SKA PÅ HSM!! waay:) plus att jag ska träffa några på fredag och ha mysigt och på söndag blir det dans med stina! helgen kan ju inte bli bättre :)
/H.I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0