Hatar måsten!

Alltså det har inte gått en dag som jag har kommit hem från skolan och bara absolut tagit det lugnt. Nej för då måste man plugga och då måste man fixa klart med dansen..och så håller det på.
Jag vill bara ha en dag som jag kan komma hem och inte göra någonting, bara de jag känner för just då, men de kommer ju inte direkt hända på ett tag..livet är tufft speciellt om du går på gymnasiet, men de är också jävligt najs och underbart att få träffa sådana underbara vänner som jag har! Ni gör så jag orkar med vardagen, love u all ♥

Dagen ouitfit hinner jag med att visa ialf innan det blir mer måsten..

/H.I

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Uch.. känner precis likadant! Tänk om man bara skulle lämna allt bakom sig och åka till typ Thailand en månad. fy.fan.vad.skönt.

2009-11-17 @ 20:16:00
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0