Fars dag

Idag hoppas jag att ni inte har glömt bort att gratta er pappa på fars dag?
Jag och min syster satt hela kvällen igår och klippte och klistrade till en present som pappa skulle få. Jag älskar att ge bort något när man ser att den personen blir så glad för det. Och vi fick faktiskt pappa att gråta av vår present, haha det låter så hemskt men han blev så rörd och glad av den. Ni kan ju få en titt av vad vi gav honom.




Först fick han en mugg där det stod "min pappa" och så stod det en fin text inuti muggen. Sen fick han en bok som det stod massa fina saker i om sin pappa, men vi flaschade upp den med lite bilder från när vi va små som passade till texterna. och så gjorde vi lite små komentarer till. Bilden som ni ser här ovan var sista bilden i boken där vi också hade skrivit " Vi vet att du alltid kommer finnas där för oss" och det va då tårarna kom.

Åh jag älskar att kunna göra nått för någon annan, man blir så glad själv. Hoppas att ni får en toppen dag och att ni firar det tillsammans med er pappa. Seni çok seviyorum baba cığım ♥
/H.I


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag förstår att han blev rörd till tårar. Det där är värt mer än pengar!

Ge han en kram från mig fast han inte är min pappa. Kramar får man aldrig för mycket av!

2009-11-08 @ 17:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0