drar till flen snart..

..men först lite av vad jag har sysslat med i helgen.


Igår var jag med dom här två sötnosarna. Sanna va med och kollade på min dans efter skolan, sen åkte vi hem till mig dit Angelica senare också kom. Vi tittade på idol och satt och pratade massor, det va jätte mysigt. Sanna stannade också över natten.
På morgonen fick jag ett sms av Emma som sa att hon nu var hemma från Thailand och att hon ville träffas. Det va jätte länge vi träffades och hon har vart en stor saknad!
Men tyvärr kan jag inte göra det idag eftersom att jag nu ska åka till flen och umgås med mina släktingar, har inte vart där på ett bra tag satt vill verkligen åka dit.

Nu tjatar mamma på att jag ska komma, vi ska åka nu bäst att stänga av nu! vi hörs /H.I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0