De gjorde min dag!

Nu på kvällen har jag känt mig duktig, jag har gjort massa läxor! haha plus att det hände två saker idag som gjorde min dag till den bästa. Först fick jag reda på att jag fick VG på svenska provet, vart jätte glad eftersom jag trodde att jag inte skulle klara det alls:D sen den andra saken va att jag fick ett helt oförberätt jätte gulligt sms för inte så länge sen och det värmde verkligen! Tänk att man kan bli så glad över så små saker.

Har just kollat på desperate housewives de är ju så grymt bra, i love it!



Dagens tänka på: Uppskatta de små saker som förekommer i din vardag, för de kan göra din dag till något riktigt bra! och glöm inte att du också kan göra någon annans dag fantastisk bara genom att ge en liten komplemang.
/H.I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0