Aktiv dag

Idag har jag minsann varit duktig, jag har nämnligen städat hela mitt rum! Och det var inte bara en vanlig städning utan jag ränsade allt, lådor, garderoben, sminket ja allt. Men jobbigast var nog sminkhyllan, för där var jag tvungen att ta bort allt och sen torka av allt innan jag kunde ställa tillbaka sminket på hyllan. Så nu är det så fint i mitt rum, och man känner sig så stolt när man är klar med allt. Plus att jag har en sån gullig mamma. Hon hade vart i affären och köpt fika medans jag städade, så när jag var klar så fikade vi med chokladbollar, mums!

Visst blev det fint till slut ?


Nu sitter jag och väntar på att en kompis ska ringa, vilket hon inte gör. De är så att hon ska åka bort och då va det den här sista dagen som vi kunde träffas på. Men jag vet inte vad hon håller på med eftersom att hon inte ringer. Det kommer bli jätte tråkigt om vi inte hinner ses eftersom att jag ska bort på tisdag och kommer inte hem på ett tag :/
Trodde du också ville träffas och säga hejdå, men det verkar inte som de...


Kommentarer
Postat av: Anna

Nämen titta! du bloggar ju flitigt nu!

Me like! :D

2009-06-14 @ 18:38:57
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0