On the road for 4 days

Imorgon bär det av till varmare länder, waay !
Det är nämnligen så att vi ska bila till Turkiet. Fatta vad mycket vi kommer att se, eftersom att vi kommer att åka igenom massa olika länder. Jag ska försöka lägga upp bilder för varje land vi passerar. Vi kommer att stanna där till den 11 Juli satt det blir ett tag jag är borta. Kommer sakna alla min kära vänner och Hugo, hur ska jag klara mig utan min söta lilla hund i 4 veckor! En annan sak som kanske kan bli lite långtråkigt är att vi kommer sitta i en bil i drygt fyra dagar.. va ska man göra för att få tiden att gå?


Ett annat litet problem jag har är hur jag ska lyckas få ner alla min kläder i den resväskan ni ser på bilden? Och eftersom vi ska bila så får jag inte ha mer än en väska..Hjälp!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Kommer sakna dig vännen <3<3

2009-06-15 @ 15:32:11
URL: http://caboome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0