Ja, man måste väl vara som alla andra

Efter ett långt övertygande från Anna så har jag tillslut lyckats skaffa en blogg!



Eftersom jag är ny på blogg.se så vet jag inte riktigt hur jag ska ta mig till, därför har jag lite PANIK vilket ni kan se på bilden ovan, även fast den är tagen för länge sen.

Jag kan ju iallafall börja med att berätta att jag om ungefär 1 vecka åker till turkiet, bort från kylan och in i värmen =D

Hoppas ni får en trevlig kväll :)

Jag hör av mig mer imorgon, just nu har jag för mycket panik för att kunna skriva mer! 

Hejsvejs!


 




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste ju då bara erkänna att det är den vackraste bild jag sett på dig!

2009-06-10 @ 22:19:31
Postat av: Anna

och det var jag som skrev... (a)

2009-06-10 @ 22:20:05
URL: http://annakanna.bogg.se/
Postat av: Annie

Svar: haha skojja inte, vi fick typ draaa in dig! ;)

2009-06-10 @ 23:54:10
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0