Hejsan

Halloj alla människor !
Imorgon bitti ska jag upp kl 4, och det beror på att jag ska åka luftballong :D det ska bli super kul och varför det är så tidigt är för att man ska kunna se soluppgången. Vi får se hur det blir eftersom att jag aldrig har gjort det förut, så de kommer bli en riktig upplevelse.

Vad jag annars har gjort här är faktiskt inte så mkt än. Vi har mest hälsat på släktingar, (och bara de kan jag säga tar en halv vecka haha) badat en dag, varit sjuk en dag och sen umgåts med mina kusiner och syster på dagarna här i lägenheten eftersom att det är för varmt att vara ute på dagarna. 
Och på torsdag bär det av till kusten till ett hotell där det garanterat blir bara sol och bad :P satt ska steeeka lika mkt som ni har gjort hemma i Sverige, för har hört att det har varit jätte bra väder där ( och det var mest riktat till Sofie och Anna vad gällde solandet )

Ni får fortsätta ha det varmt och bra mina kära vänner!

Juste är ledsen att jag inte har lagt upp några bilder men det går inte att lägga in bilder på den här datan :( Men så fort jag kommer hem blir det nog ett långt inlägg med bara bilder ;)

puss H.I

Kommentarer
Postat av: Anna

OJ klockan 4 :O lägg dig unge!



Vi seeees snart <3<3

2009-06-30 @ 22:47:20
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hahah (A) Ja i morrn blir det mer STEK!! Oljan ska fram oxå såklart ;) Saknar dig vännen, KOM HEM!!!!<3<3<3<3

2009-07-01 @ 00:48:44
URL: http://caboome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0