Första stoppet

Nu är vi framme i Skåne! Det gick faktiskt  ganska fort, det tog dock 7 timmar men ändå. Just nu sitter vi inne på vandrarhemet Villa Hilleröd, och det ser seriöst ut som ett spökhus! Jag skojar inte, dörrar som knakar och klassiska speglar som finns med i alla skräckfilmer. Det är ett väldigt gammalt hus så man förstår ju varför det ser ut dom det gör men ändå, lite läskigt är de..

Vi tog en liten prommenad nyss och det var vår sista prommenad i Sverige på en månad ;) haha nästa gång blir i Danmark eller Tyskland, det beror på vart vi stannar.



Här är då hemmet vi bor på och de som är innringat är vårt rum



visst ser det lite ut som ett kråkslott?



Tog en lite söt bild på syrran under prommenaden

Ni får ha det så bra så hörs vi snart! / H.I

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: men. att jag inte tänkte på det, fan då! Och så ramlade jag ur bakluckan när din pappa körde för fort i en korsning :/ så nu är jag liksom i norrköping, iof hos en väldigt trevlig tant! Imorgon åker jag hem igen, eftersom ni redan är i skåne =(



AKTA dig för att gå själv i det där huset!



<3<3

2009-06-16 @ 23:10:36
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0