Äntligen på plats

Hejsansvejsan!
Nu är vi äntigen i Turkiet! Efter fem dag ute på vägarna har vi nått vårt mål, eller inte riktigt, nu ljuger jag. Vi ska till ett ställe som heter Cappadokien också i Turkiet, det ser ut som ett smurflandskap, men dit åker vi imorgon för nu är vi för trötta. Just nu sitter jag och pappa i lobbyn i ett hotell och mamma och Emel är inne på rummet.

Jag ska säga det att den här resan har varit skit kul! Jag ska erkänna att jag var väldigt skeptisk till den först för trodde jag skulle tröttna på att sitta i en bil så länge, men icke sa nicke. Det har gått as snabbt, asså jag skojar inte! Fast derämot har det kännts som om vi har varit borta mycket längre än fem dagar. 

Jag har tagit massa bilder och filmat har vi oxå gjort men kan tyvärr inte lägga upp dom nu eftersom jag inte har någon sladd, men bilder ska det bli sen!



Här har vi Capadokien, dit vi ska. Och visst ser det lite ut som smurfhattar?

/ ha det bästa alla så ses vi snart! H.I


Kommentarer
Postat av: Anna

åh va skönt!



Jag sa ju det, man liksom vänjer sig vid att sitta i bilen! :D skönt för dig att flyga hem ändå, för på tillbaka vägen var det något segare att sitta i bilen ;)

2009-06-20 @ 22:58:42
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Sofie

Saknar dig! <3

2009-06-21 @ 12:08:18
URL: http://caboome.blogg.se/
Postat av: jessica

åh vad härligt att vara i Turkiet nu :) jag hoppas allt är bra med dig och att ni har det varmt och skönt för det har verkligen vi nu :D 30 grader i solen, kan det bli bättre ?

Saknar dig så otroligt mycket och längtar tills jag får träffa dig igen ! <333333333

2009-06-28 @ 09:28:48
Postat av: Anna och Sofie

Hörru nu får du allt ta och ladda upp en bild på dig i bloggen så vi får se hur brun du har blivigt! :D



Vilken tid är det planet landar i stockholm? För visst kom du hem på Lördagen den 11 juli? :)



Pussssss <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Postat av: Anna

Svar: Tack! :) det var sjukt mycket rea, och är fortfarande massa rea inne i stan! okej, släng iväg ett sms när du är hemma i kära Sverige igen, det ska jag göra! ha det super gumman :) pusspuss<3<3<3

2009-06-30 @ 18:18:45
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0