1 dag kvar i Sverige

Nu är det snart dax att åka :D
Jag kan inte förstå det än, och när jag tittar ut nu genom mitt fönster så är det faktiskt sol ute. Satt vi kanske åker iväg i onödan, eller? Haha nej vi kommer nog få det lite varmare ändå..;)

De jag gjorde kl. ett igår var att måla naglarna. Jag kunde verkligen inte sova så det blev att måla naglarna. Min syrra gjorde det samma och det blev faktiskt riktigt fint!

 
Så här såg dom ut före..



Så här blev min syrras naglar efter!
(
sorry för de dåliga bilderna men min kamera är knasig
)



Och så här blev mina naglar, fint va?


Nej nu måste jag gå och duscha innan vi ska åka! Jag ska försöka lägga upp bilder från resan men det kanske tar ett tag eftersom jag inte vet hur internet är där borta. Men ni får alla ha det så jätte bra så ses vi snart igen!

/ puss hanife


Kommentarer
Postat av: Anna

Va fint! :)

Nu ska jag in Å shoppa med mammsen ;)

2009-06-16 @ 11:17:57
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0