Vi träffades igen efter 1/12 år!

Igår blev det en heldag men Sofie! Efter 1/12 dels år, som hon uttrycker det, så träffades vi äntligen :D Det blev många kramar och vi pratade i ett, de blir lätt så när vi inte har sätts på länge.
Vi började ialla fall med att vara hemma hos mig ett tag, där hon lärde mig koreografin till Beat it med MJ som jag missade när jag va i Turkiet :(  Efter de åkte vi till Thaien som Sofie har pratat så varmt om. Och det var de GODASTE jag har ätit på länge, så gott! Sen skyndade vi oss in till stan där vi skulle möta upp Anna utanför sergel för att titta på Harry Potter. Vi skulle hämta våra biljetter en timme innan, men jag och Sofie va lite sena satt de va nära att dom släppte biljetterna, och jag fick panik för jag har gått och väntat på att se den här filmen i evigheter. Men tillslut satt vi alla tre inne i biosalongen, och Anna fick en trevlig rapande granne brevid sig haha :D



Skål med hallonsoda på Thaien



här kommer Sofie med den goda maten!



pinnar va ett måste att äta med, och man kan nog se vem som har mest koll på att äta med pinnar..



en liten paus vid poolen hos Sofie innan de bar iväg in till stan



lite foton innan filmen va ju ett måste



ja en liten hälsning eller vad va de Anna?

Ja efter den fantastiska filmen åkte vi hem. Och på tåget hem träffade Sofie en väldigt trevlig gubbe, eller va han inte de Sofie..? Haha nej han va skit äcklig satt vi sprang till en annan vagn och sen kom mamma och hämtade oss och då drog jag med Sofie hem till mig och så kollade vi på i taket lyser stjärnorna som hon somnade till två gånger, inte bra inte bra .
Tack för en jätte mysig kväll tjejer! Och nästa film vi ser ska jag sitta i mitten ;)

/ H.I

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej! Skyltdockor är vi ju :O

2009-07-20 @ 13:27:42
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: hanife

Svar Anna: haha ja juste de va de vi va :D

2009-07-21 @ 17:31:24
URL: http://hanifeilhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0