Sol sol sol

Dagen började strålande, både vad gäller vädret och mig själv :) Jag vaknade upp och var på toppen humör. Mamma och jag åkte sedan ner till huddinge C för att köpa en lite present till min underbara vän Mikaela som ska åka iväg 4 Augusti ( min födelsedag ) till Usa och vara borta ett helt år ! Hur ska jag klara mig ? Jag ska hem till henne ikväll för hon ska ha en liten avskedsfest innan hon åker, vilket kommer bli väldigt mysigt.


 

 
Här är den snygga bruden som jag kommer tillbringa kvällen hos
( bilden tagen från Facebook )




MELON!



solning på gång :D

Vad jag annars har gjort under dagen är att SOLA! Man måste ju passa på när det är ett sånt underbart väder, och sola är något jag aldrig skulle kunna tröttna på. Speciellt inte om man ligger på altanen men lite vattenmelon och ett glas sockerdricka i handen:)
just nu känns det som om den här dagen kommer att bli till en superdag! hoppas ni andra har haft det lika härligt i solen idag som jag har haft det

/ H.I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0