Slappdag

Idag har varit en sån dag när jag bara har tagit dagen som den kommer, vilket har varit superskönt! Jag har dock gjort lite nytta, nämnligen städat mitt rum. Men efter de har jag inte gjort någonting. Nu ska jag gå ut med Hugo och sen är vi bjudna på middag till min moster, de kommer bli jätte trevligt. De skulle bjuda på tacos och jag som är så hungrig kan knappt vänta tills vi ska åka dit :D




en bild från Turkiet med mig och min syster, just nu längtar jag super mkt tillbaka!

/H.I




 


Kommentarer
Postat av: en annan kusin

Gud va mys! Mums me tacos... hahahaha

otroligt bra blogg det hära, skulle önska lite mer inlägg bara för den e verkligen tokbra (A) <3<3<33<3<3<3333<33<3<3<3

2009-07-21 @ 22:53:42
Postat av: hanife

Tack att du tycker de kusin! haha

2009-07-22 @ 12:57:36
URL: http://hanifeilhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0